Heb je bewust gekozen om voor kinderen te schrijven of tekenen of is dat eerder toevallig zo gekomen?
Ik heb altijd een liefde gehad voor kinderliteratuur. Mijn broer is een stuk jonger dan ik en ik ben zijn boeken opnieuw gaan lezen. Ook ben ik altijd naar kindertheater blijven gaan dus er is altijd wel een bepaalde aantrekking geweest voor kinderen, hun verwondering en hun leefwereld.